2012. augusztus 17., péntek

Monster Rehab PROTEAN+ENERGY


Monster Rehab
PRO
TEAN+ENERGY

Frissít, rehidratál, felelevenít.



A Monster Rehab Proteines, teás változata! A Többi Rehabhoz hasonlóan, szintén 458ml-es, nagyon szép grafikával ellátott fémdobozba lett töltve. Fekete, eloxált fedőt, és szintén fekete, eloxált nyitófület kapott, melynek közepén egy kicsi, szürke színben pompázó Monster logó látható.

Kinézetre nekem egy kicsit ijesztő lett, mivel kék-fehér színeket kapott, ami más italoknál általában a cukormentességet jelzi. A kinézet ne tévesszen meg másokat se, mivel ez az ital nem cukormentes, sőt dupla annyi cukor van benne, mint a többi Rehabban.

Amikor először ránéztem a dobozára, már tudtam hogy más mint a többi Rehab. A négy féle Rehab közül ebben nem 10 kalória van, hanem 50, és került bele 16g protein is.


Kinyitásakor egy enyhe illatot lehet érezni, mely talán a limonádés Rehabra hasonlít. Amikor először beleittam akkor nagyon meglepődtem. Olyan érzést kelt mint hogy ha az ital lerakódna az ember szájában, tehát mint hogy ha egy kanál lisztet kapnánk be körülbelül. Utóbbi természetesen nem jó, hanem rossz extra tulajdonsága az italnak. Ízvilágra sem egy eget döngető ital, sőt az is fura egy kicsit. Nagyon enyhe íze van, olyan mint valami ízesített víz. Leginkább a Zöld Rehabra hajaz.A már említett rossz tulajdonsága miatt sokáig érezhető az italnak a rossz utóíze, ami így dupla negatívumot jelent. Természetesen ez is szénsavmentes.

Sokan panaszkodnak hogy ilyen, meg olyan rossz a sárga Rehab, de szerintem mi magyarok, örülhetünk hogy nem ez a Rehab, hanem a limonádés érkezett hozzánk.



íz:
4p
Kinézet:
8p
+Extrák: 


(színezett fedő, színezett nyitófül)+0,5p 


12,5p

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése